-
Kategorie
- Skóra tłusta, mieszana, trądzikowa
- Skóra sucha
- Skóra wrażliwa
- Skóra atopowa, alergiczna
- Skóra naczynkowa
- Skóra z trądzikiem różowatym
- Problem zmarszczki
- Problem rozstępy, blizny
- Problem cellulit
- Problem przebarwienia
- Problem podrażnienia po zabiegach
- Pielęgnacja oczy
- Pielęgnacja usta
- Pielęgnacja włosy i skóra głowy
- Pielęgnacja stóp
- Pielęgnacja dłoni i paznokci
- Pielęgnacja biustu
- Linia Olej Arganowy
- Linia Witamina A
- Linia Witamina C
- Linia Witamina C
- Linia kwasy AHA
- Linia kwasy PHA
- Linia kwas migdałowy
- Linia kwas hialuronowy
- Ochrona przeciwsłoneczna
- Samoopalacze
- Opieka pozabiegowa
-
Rozwiń
Doradztwo

Newsletter
Kontakt z nami
telefon kontaktowy Gdańsk:733 700 333 Email sklep@dermedica.net.pl dowiedz się więcej
Gwarancja i zwroty
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO (fragment regulaminu sklepu internetowego DERMEDICA)
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dermedica.net.pl lub też pisemnie na adres: Dermedica s.c. ul. Batalionów Chłopskich 24 81-415 Gdynia lub 80-207 Gdańsk al. Zwycięstwa 52.
Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres: Dermedica s.c. ul.Batalionów Chłopskich 24 81-415 Gdynia lub 80-207 Gdańsk al Zwycięstwa 52.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
4. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dermedica.net.pl lub też pisemnie na adres: Dermedica s.c. ul.Batalionów Chłopskich 24 81-415 Gdynia.
2. Zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Usługobiorca (Klient) będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres: Dermedica s.c. ul.Batalionów Chłopskich 24 81-415 Gdynia.
2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość stanowi załącznik nr. 1 do Regulaminu.
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
4. Usługodawca (Sprzedawca) dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób.
5. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 5; (2) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (3) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.